مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-05-09اقتصادي

حمایت نخبگان از پلیس راهور بابت اجتناب از شماره گذاری خودروهای ناایمن


جمعی از دانشگاهیان، مراکز علمی و سازمان های مردم نهاد در بیانیه ای اعلام کردند تلاش پلیس راهور ناجا برای اجتناب از شماره گذاری خودروهای ناایمن را نه تنها اقدام و حرکتی سازمانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، جمعی از دانشگاهیان، مراکز علمی و سازمان های مردم نهاد در حمایت از اقدام پلیس راهور ناجا برای ارتقا ایمنی وسایل نقلیه تولیدی و وارداتی کشور بیانیه ای صادر کردند.

  در این بیانیه آمده است:  اخیراً بحث هایی در خصوص ارابه های مرگ در کشور مطرح است که طی چند دهه اخیر صدها هزار نفر از هم وطنان را قربانی کرده اند.

خودروهایی که نه تنها در برابر انسان ممکن ­الخطا، بخشنده نیستند بلکه با قساوت تمام جان کاربران بی گناه راه را نیز می گیرند.

تذکرات رهبر معظم انقلاب که می فرمایند: کیفیت مسئله ی اساسی است.

کیفیت تولید باید حتماً به عنوان یک اصل مورد توجه باشد؛ این غیرقابل اغماض است.

کیفیت خودرو خوب نیست، مردم ناراضی اند، درست هم میگویند، حق با مردم است؛ یعنی اعتراض مردم به جا است ، تأکید و حمایت دولت از تلاش برای ارتقای ایمنی سفر و به ویژه ایمنی وسایل نقلیه داخلی و وارداتی، ماده 56 برنامه ششم توسعه مبنی بر ارتقای استانداردهای خودرو، به همراه توصیه های علمی داخلی و بین المللی، تکلیف متصدیان ذی ربط را روشن کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت نخبگان از پلیس راهور بابت اجتناب از شماره گذاری خودروهای ناایمن

حمایت نخبگان از پلیس راهور بابت اجتناب از شماره گذاری خودروهای ناایمن