مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-09ورزشي

کابران لیگ «کتاب بازی» روزانه 6 هزار بازی انجام می دهند


لیگ بازی های ویدئویی «کتاب بازی» در حالی وارد هفتمین روز برگزاری شده که به روایت آمار به طور متوسط هر روز 6 هزار بازی در این لیگ انجام می شود.

- ، لیگ بازی های ویدئویی کتاب بازی در حالی وارد هفتمین روز برگزاری شده که به روایت آمار به طور متوسط هر روز 6 هزار بازی در این لیگ انجام می شود.

این رقم حکایت از استقبال خوب مخاطبان از این لیگ دارد.

رویداد کتاب بازی که همزمان با عید سعید فطر از طریق بازی کوییز آغاز شده، پس از 7 روز و با رقابتی تنگاتنگ میان 4076 شرکت کننده ادامه دارد.

برای این رویداد که در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر کاربران بازی های ویدئویی با مفاهیم و اطلاعات عمومی و کاربردی از سوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای و نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حال برگزاری است، در مجموع 6609 کاربر ثبت نام کردند که از این بین 4076 نفر وارد فضای رقابتی لیگ شدند.

نگاهی به جدول امتیازات این لیگ نشان دهنده رقابت فشرده میان شرکت کننده های بالای جدول است که برای دریافت جوایز نقدی که برای 5 نفر اول در نظر گرفته شده، همه تلاش خود را به کار می گیرند.

رویداد کتاب بازی برای 5 نفر برتر این رقابت که بالاترین امتیاز را به دست آورند 5 جایزه نقدی، به ترتیب نفر اول 11 میلیون تومان، نفر دوم 9 میلیون تومان، نفر سوم 7 میلیون تومان، نفر چهارم 5 میلیون ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابران لیگ «کتاب بازی» روزانه 6 هزار بازی انجام می دهند

کابران لیگ «کتاب بازی» روزانه 6 هزار بازی انجام می دهند