مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 15:122022-05-09فرهنگي

تمدید مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره فیلم شهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر و محله، این جشنواره به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی، - مهلت ارسال آثار به بخش های مختلف هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر تا 31 اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر و محله، این جشنواره به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی، هنری و سینمایی مدیریت شهری در سال 1401 در 6 بخش مسابقه سینمای ایران ، مسابقه سینمای بین الملل ، مسابقه محله ، مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران ، مسابقه آفرینش های شهری و جنبی توسط موسسه تصویر شهر - سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برگزار می شود.

ثبت نام این دوره از جشنواره که از اسفند ماه سال 1400 آغاز شده است بنا به درخواست فیلمسازان و هنرمندان جهت ثبت نام اینترنتی و بارگذاری آثار در بخش های مختلف این رویداد سینمایی تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی، به تصویر کشیدن تغییرات فرهنگی نقد تصویری، تحکیم بنیان خانواده، توسعه زیرساخت های شهری، مواجهه با بحران و مصائب با زیر مجموعه بلایایی طبیعی (با نگاه ویژه به بیماری کرونا)، حکمرانی شهری با زیر مجموعه قانونگذاری و برنامه محوری؛ فعالیت جهادی، برقراری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره فیلم شهر

تمدید مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره فیلم شهر