مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-05-09سياسي

کارهای پژوهشی در اولویت کاری حوزه های علمیه قرار گیرد


کارهای پژوهشی در اولویت کاری حوزه های علمیه قرار گیرد.

- ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر دوشنبه در جشنواره علامه حلی (ره) در ایلام اظهار کرد: جشنواره علامه حلی نقطه آغازی شد برای توانمند سازی طلاب معزز که در هر پایه ای که هستند بتوانند کارهای پژوهشی را در پیش بگیرند.

وی تصریح کرد: توانمندی علمی که طلاب دارند نسبت به هم طراز خود در دانشگاه ها فاصله چشم گیر است، در دانشگاه اطلاعات محدود اما شیوه تحقیق و دسته بندی و ارائه مطالب خیلی خوب است و از علم کم به راحتی می توانند بهره ببرند و دیگران را بهره مند بسازد، اما در حوزه علمیه توانمندی علمی بالاست اما در شیوه ارائه و استفاده از این معلومات که باید بکارگیری شود برای کشف مجهولات نیاز به کار بیشتری داریم.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: سبک تحصیل ما باید طوری باشد که طلبه از همان آغاز بخشی از کارش را با پژوهش آغاز کند، روش پژوهش باید جزو مبنای اصلی حوزه علمیه قرار بگیرد وی گفت: در شرایط فعلی خیلی نیاز است کسانی که دین شناس هستند و دغدغه دین دارند با روش های مرسوم در دنیا پژوهش هایی انجام دهند و در اختیار دیگران قرار دهند.

کریمی تبار بیان کرد: اگر پژوهش مساله محور و بر مبنای مشکلاتی باشد که داریم طبیعتاً مورد استقبال جامعه قرار می گیرد و یا حداقل تکلیفی است که نسبت به جامعه خود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارهای پژوهشی در اولویت کاری حوزه های علمیه قرار گیرد

کارهای پژوهشی در اولویت کاری حوزه های علمیه قرار گیرد