مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-05-09اقتصادي

22 میلیارد تومان زکات فطریه در استان بوشهر پرداخت شد


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: مردم استان بوشهر پس از یک ماه روزه داری در عید سعید فطر 22 میلیارد تومان زکات فطریه و کفارات به نیازمندان استان پرداخت کردند.

- محمد رضا میری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس گزارش اخذ شده تاکنون بیش از 22 میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره توسط مردم استان بوشهر در جهت کمک به خانوارهای نیازمند و مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر افزود: از این میزان زکات فطریه 19 میلیارد تومان آن از سوی مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری، مساجد و شوراهای زکات روستایی جذب و میان نیازمندان همان منطقه توزیع شده است.

وی گفت: حدود 3 میلیارد تومان دیگر در اختیار کمیته امداد قرار گرفت که که در زمینه کمک به بیماران و تأمین لوازم ضروری خانواده ها از جمله یخچال، کولر و منبع ذخیره آب هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه بر اساس قانون زکات کشور مسئولیت جمع آوری و هزینه کرد زکات فطریه بر عهده ستاد زکات و کمیته امداد است، افزود: به منظور رعایت مسائل، موازین و ظرافت های شرعی در هزینه کرد زکات فطره، وجوهات جمع آوری شده در هر شهر و منطقه، با محوریت ائمه جماعات و هیأت امنای مساجد بین نیازمندان همان منطقه و محل توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 میلیارد تومان زکات فطریه در استان بوشهر پرداخت شد

22 میلیارد تومان زکات فطریه در استان بوشهر پرداخت شد