مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 16:222022-05-09اقتصادي

جریمه تخلفات رانندگی: سالانه 7 هزار میلیارد تومان


سالانه 115 میلیون برگه اخطاریه و جریمه برای رانندگان خاطی در کل کشور صادر می شود که 98 درصد این اخطارها به صورت پیامکی نیز برای رانندگان ارسال می شود.

- رییس پلیس راهور ناجا گفت: از محل جریمه های تخلفات راهنمایی و رانندگی سالانه 70هزار میلیارد ریال حاصل می شود که حدود 80 درصد این مبلغ به ارگانهای دولتی چون وزارت راه و شهرسازی و یا شهرداری ها اختصاص می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سردار سید کمال هادیانفر روز دوشنبه در بازدید از مرکز مدیریت ترافیک و حمل و نقل هوشمند شهرداری نیشابور با اشاره به این که حدود 20 درصد از این مبلغ نیز در اختیار نیروی انتظامی برای تجهیز و تهیه تجهیزات و زیرساخت های مدیریت ترافیک قرار می گیرد افزود: سالانه 115 میلیون برگه اخطاریه و جریمه برای رانندگان خاطی در کل کشور صادر می شود که 98 درصد این اخطارها به صورت پیامکی نیز برای رانندگان ارسال می شود.

وی ادامه داد: سالانه یک میلیون و 750هزار دستگاه موتورسیکلت و خودرو به ناوگان حمل و نقل کشور اضافه می شود و برای مدیریت ترافیک این ناوگان بزرگ باید از فناوریهای روز دنیا و ظرفیت های هوشمند سازی مدیریت ترافیک بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه تخلفات رانندگی: سالانه 7 هزار میلیارد تومان

جریمه تخلفات رانندگی: سالانه 7 هزار میلیارد تومان