مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 16:372022-05-09سياسي

نادر طالب زاده فرمانده جبهه فرهنگ و هنر بود


نادر طالب زاده همیشه مثل یک فرمانده در جبهه فرهنگ و هنر حضور موثر داشت و برنامه ها را رصد می کرد و برای شاگردان حوزه هنری وقت می گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره استاد نادر طالب زاده ظهر دوشنبه در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان عصر امروز برگزار شد.

این برنامه با عنوان چشمان دریایی برگرفته از جمله شهید مرتضی آوینی برای دوست و برادر عزیزم نادر، که با چشمان آبی دریایی اش دیده است چگونه خورشید از مغرب سر می زند.

با سخنرانی دکتر مجید شاه حسینی و ارتباط زنده تصویری با پرفسور کوین بریت از آمریکا و شعر خوانی مهدی جهاندار و مدیحه سرایی برپا شد.

مجید شاه حسینی با ذکر خاطره ای از نادر طالب زاده که همیشه پیگیر مستندسازی و مشاهده مستند بود، گفت: با کسالت حالی که داشت برنامه ها را دقیق رصد می کرد و از جوانانی که در ساخت فیلم های ممتاز و برتر حضور داشتند قدردانی می کرد.

وی ادامه داد: نادر طالب زاده همیشه مثل یک فرمانده در حوزه فرهنگ و هنر و در جبهه فرهنگ حضور مؤثر داشت و برنامه ها را رصد می کرد و برای شاگردان حوزه هنری وقت می گذاشت.

پژوهشگر و مدرس در حوزه سینما خاطر نشان کرد: دو روز مجزا برای خواهران و برادران وقت گذاشت و در حوزه هنری حضور یافت که از جنگ و جبهه و مستندسازی و سبک فیلم سازی گفت و معتقد بود این دیِن ما به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادر طالب زاده فرمانده جبهه فرهنگ و هنر بود

نادر طالب زاده فرمانده جبهه فرهنگ و هنر بود