مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-05-09سياسي

شهدا سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی هستند


نماینده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری شهدا را سرمایه های معنوی و گنجی عظیم برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: ادامه دادن راه شهدا و الگو گرفتن از آنها امروز باید بیش از هر زمان دیگری سرلوحه کار و زندگی ما قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه منطقه ای قدس، مولوی نذیر احمد سلامی، امروز در مراسم دومین اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان استانی و طلاب و روحانیون بسیجی خواهر و برادر شیعه و سنی برگزار شد، گفت: شهدا سرمایه های معنوی و گنجی عظیم برای انقلاب اسلامی هستند.

وی با تأکید بر اینکه شهدا با گذشت از جان و مال خود بزرگترین درس ایثار و فداکاری را به ما داده اند، افزود: ادامه دادن راه شهدا و الگو گرفتن از آنها امروز باید بیش از هر زمان دیگری سرلوحه کار و زندگی ما قرار گیرد.

سلامی ادامه داد: ما قبل از جنگ در عرصه های علمی به بیگانگان متکی بودیم اما بعد از جنگ روی پای خود ایستادیم و امروز به نقطه های رشد و پیشرفت رسیده ایم.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در ادامه و استمرار انقلاب همه اقشار نقش ویژه داشته اند، یادآور شد: بیشترین نقش را در بقا و استمرار انقلاب نیروهای مسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی هستند

شهدا سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی هستند