مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-05-09ورزشي

هنرجو: لغو بازی های آسیایی اهداف مان را تغییر نمی دهد


لغو بازی های آسیایی هانگژو اهداف فدراسیون را تغییرنمی دهد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت امروز دوشنبه 19 اردیبهشت ماه همراه با جواد محمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از اردوی تیم ملی اسکیت فری استایل بانوان و آقایان در مجموعه ورزشی انقلاب بازدید و با بازیکنان گفت وگو کرد.

وی ضمن تبریک به انتخاب شایسته محمدی به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان و  تشکر از حضور و بازدید از  اردوی فری استایل  افزود: ما قدردان زحمات هیات این استان و اداره کل  ورزش و جوانان  اصفهان در میزبانی و برگزاری اردوهای تیم ملی هستیم.

هنرجو اظهار داشت: با توجه به لغو بازی های آسیایی هانگژو  تغییراتی در برگزاری اردوها از سوی فدراسیون صورت گرفت، اما هدف ما  تغییر نمی کند و  در حال برنامه ریزی برای سایر مسابقات آسیایی و جهانی هستیم.

همچنین محمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اصفهان ضمن خدا قوت به بازیکنان و کادر فنی بیان داشت: شما سرمایه های اصلی این ورزش هستید و امروز با برنامه ریزی توسط فدراسیون اسکیت و استفاده از تمام ظرفیت های این رشته و تلاش شما ملی پوشان ارزنده می توانیم  موفق باشیم.

محمدی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان اصفهان همچون گذشته آمادگی کامل برای همکاری در راستای اهداف و برنامه ریزی فدراسیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرجو: لغو بازی های آسیایی اهداف مان را تغییر نمی دهد

هنرجو: لغو بازی های آسیایی اهداف مان را تغییر نمی دهد