مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 18:472022-05-09بين الملل

دبیرکل سازمان ملل: با بحران غذایی، انرژی و مالی ناشی از جنگ اوکراین مواجهیم


فقر و گرسنگی، نابرابری در داخل و بین کشورها، محرومیت بیشتر از حقوق اولیه بشر از جمله برای دختران و زنان، که هنوز به ناحق از مدارس، - دبیر کل سازمان ملل هشدار داد: فقر و گرسنگی، نابرابری در داخل و بین کشورها، محرومیت بیشتر از حقوق اولیه بشر از جمله برای دختران و زنان، که هنوز به ناحق از مدارس، مراکز قدرت و اتاق های مدیریت تجارت محروم هستند و توزیع شرم آور و نابرابر واکسن های کرونا از جمله این نتایج هستند.

آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد اظهار داشت: ما با بحران غذایی، انرژی و مالی ناشی از جنگ در اوکراین مواجه هستیم که پیشرفت را برای همه کاهش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ دبیرکل سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در نشست مجازی گروه دوستان ابتکار توسعه جهانی برای اجرای سریع دستور کار 2030 افزود: ما به سرعت در حال نزدیک شدن به نیمه زمان باقی مانده برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار هستیم.

پیشرفت در خطر است.

گوترش تصریح کرد: همه گیری کرونا، بهبود اقتصادی شکننده و ناهموار جهانی و تغییرات اقلیمی و درگیری ها، ما را از رسیدن به اهداف دور می کنند.

ما شاهد این نتایج پیرامون خود هستیم.

دبیر کل سازمان ملل هشدار داد: فقر و گرسنگی، نابرابری در داخل و بین کشورها، محرومیت بیشتر از حقوق اولیه بشر از جمله برای دختران و زنان، که هنوز به ناحق از مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل سازمان ملل: با بحران غذایی، انرژی و مالی ناشی از جنگ اوکراین مواجهیم

دبیرکل سازمان ملل: با بحران غذایی، انرژی و مالی ناشی از جنگ اوکراین مواجهیم