مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 19:472022-05-09سياسي

رزمایش جهادگران فاطمی شهرستان مشگین شهر برگزار شد


فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر گفت: رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بسیجیان و مسئولان شهرستانی همزمان با سراسر کشور در شهرستان مشگین شهر برگزار شد.

- ، سرهنگ پاسدار یوسف اختری اودلو بعدازظهر امروز در مراسم آغاز رزمایش جهادگران فاطمی اظهار کرد: گروه های جهادی سنگر سازان بی سنگر هستند که امروز هم مثل هشت سال دفاع مقدس پای کار انقلاب در جهت رفع محرومیت هستند.

وی با تاکید بر نقش بسیار مهم جهادگران در عرصه های مختلف خدمت رسانی افزود: عمق استراتژیک و فعالیت و خواستگاه گروه های جهادی عاشورایی است و خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان با اجرای برنامه های مختلف، فرهنگی، عمرانی، درمانی از جمله برنامه های این رزمایش است.

فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر گفت: مساجد ریشه و کانون معنویات و گروه های جهادی بوده و یکی از افتخارات گروه های جهادی حضور روحانیون در رأس این گروه ها است و از مسئولان انتظار می رود در کنار گروه های جهادی قرار گرفته و از آنان حمایت و پشتیبانی کنند.

در این مراسم ایرج بیگدلو فرماندار مشگین شهر نیز گفت: گروه های جهادی ثابت کردند پروژه های محرومیت زدایی را با 10 درصد اعتبار و در کمترین زمان ممکن و با سرعت عمل بیشتری انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش جهادگران فاطمی شهرستان مشگین شهر برگزار شد

رزمایش جهادگران فاطمی شهرستان مشگین شهر برگزار شد