مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 19:472022-05-09سياسي

ارائه خدمات درمانی به 40 هزار اردبیلی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در یک سال گذشته برای بیش از 40 هزار نفر از اهالی استان اردبیل خدمات درمانی و بهداشتی ارائه شده است.

- خبرنگار مهر ، عزت الله ضربی عصر دوشنبه در آیین گرامیداشت هفته هلال احمر در اردبیل اظهار کرد: از 18 تا 24 اردیبهشت به نام هفته هلال احمر نامگذاری شده که این مجموعه با تکیه بر نجاتگران، جوانان، داوطلبان و گروه های مختلف امداد و نجات سعی می کند در طول سال خدمات مختلفی را ارائه کند.

وی تصریح کرد: نباید مردم خدمات هلال احمر را محدود در وقوع حوادث و بلایای طبیعی ببینند در حالی که خدمات گسترده هلال احمر همواره به حل مشکلات و نارسایی های مردم کمک کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ارائه خدمات مختلف هلال احمر را از امداد و نجات گرفته تا خدمات بهداشتی، درمانی، توانبخشی و تهیه و توزیع بسته های غذایی و معیشتی یادآور شد و گفت: هلال احمر با راه اندازی مرکز جامع توانبخشی خدمات متنوعی را به گروه های مراجعه کننده ارائه می کند که از فیزیوتراپی گرفته تا خدمات دندانپزشکی و سایر خدمات بهداشتی و درمانی سعی بر این است تا ارتقا سلامت افراد جامعه را شاهد باشیم.

ضربی فعالیت 2 داروخانه اردبیل و خلخال را تحت پوشش هلال احمر و در تأمین داروهای کمیاب یادآور شد و افزود: در یک سال گذشته برای بیش از 40 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی به 40 هزار اردبیلی

ارائه خدمات درمانی به 40 هزار اردبیلی