مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 21:022022-05-09اقتصادي

عملیات روشن سازی جاده آب باریک ورامین آغاز شد


فرماندار ورامین از آعاز عملیات روشن سازی جاده روستایی ورامین - آبباریک که یکی از مهم ترین محورهای جاده ای شهرستان است، خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار ورامین عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جاده روستایی ورامین - آب باریک که از یکی مهم ترین محورهای جاده ای شهرستان نیز محسوب می شود، به طول 6 کیلومتر در سال های گذشته به دلیل نبود نیوجرسی و روشنایی، تصادفات زیادی را در این محور جاده ای شاهد بودیم و نارضایتی های زیادی را ایجاد کرده بود.

وی گفت: با پیگیری هایی که انجام گرفت، عملیات جای گذاری نیوجرسی به طول 6 کیلومتر در این جاده روستایی به پایان رسید و به طور کامل نیوجرسی این جاده جای گذاری و اقدامات لازم در این راستا انجام شده است.

فرماندار ورامین با اشاره به آغاز عملیات روشن سازی جاده آب باریک افزود: عملیات روشن سازی جاده ورامین - آب باریک به دلیل عدم روشنایی، موجب تصادفات زیادی بود و خاطرات بدی را برای مردم ایجاد کرده بود آغاز شد و در مرحله اول یک کیلومتر ابتدایی آن نصب و این جاده روشن خواهد شد.

درویشی بیان کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان در اولویت فرمانداری ورامین است و تمام سعی و تلاش خود را با کمک مسؤولان و مردم به کار می بندیم که در این راستا اقدامات لازم انجام داده شده و پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات روشن سازی جاده آب باریک ورامین آغاز شد

عملیات روشن سازی جاده آب باریک ورامین آغاز شد