مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 21:172022-05-09سياسي

نهضت مردم یمن بر اساس استقلال و رهایی از سلطه دشمنان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن امروز دوشنبه گفت که علیرغم حملات ائتلاف متجاوز، - رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که مردم یمن در نهضت تمدنی خود بر اساس اصل استقلال و رهایی از سلطه دشمنان حرکت می کند و شروعی آگاهانه، عقلانی و با بصیرت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن امروز دوشنبه گفت که علیرغم حملات ائتلاف متجاوز، فعالیت های آموزشی، با عزم و استواری ملت یمن بر اساس ارزش ها و توکل به خداوند ادامه یافت.

شبکه خبری المسیره به نقل از الحوثی گزارش داد، مردم یمن در نهضت تمدنی خود بر اساس اصل استقلال و رهایی از سلطه دشمنان حرکت می کند و شروعی آگاهانه، عقلانی و با بصیرت دارد.

وی ادامه داد: اسلام دین هدایت، بصیرت و دین سودمند خداست که به انسان سود می رساند تا انسان بتواند به حقایق دست پیدا کند و از گمراهی مصون بماند.

امت اسلام نیز از گمراهی بسیار رنج برد و مفاهیم نادرست بسیاری در آن رواج پیدا کرد .

رهبر انصارالله خاطر نشان کرد، الگوی ما در آموزش، رسول خدا (ص) است که توانست واقعیت جاهلیت را تغییر دهد و امتی را به وجود آورد که مواضع حکیمانه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت مردم یمن بر اساس استقلال و رهایی از سلطه دشمنان است

نهضت مردم یمن بر اساس استقلال و رهایی از سلطه دشمنان است