مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 21:222022-05-09سياسي

دستورالعمل و فرآیند نظارت بر محصولات کشاورزی تدوین و ابلاغ شود


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: باید از ظرفیت شرکت های دانش بنیان موفق برای تولید محصولات سالم و ارتقای استانداردهای محصولات کشاورزی استفاده و در این زمینه دستورالعمل و فرایند نظارت بر تولید محصولات کشاورزی تدوین و ابلاغ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی امشب در جلسه کمیته گیاه پزشکی سازمان با موضوع بررسی کیفیت و استانداردهای محصولات صادرات محور با اشاره به نامگذاری سالجاری اظهارداشت: با توجه به نامگذاری سال 1401 توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین ، ضرورت دارد از ظرفیتهای سرشار شرکتهای دانش بنیان دارای کارنامه موفق در راستای تولید محصولات کشاورزی سالم بهره گیری شود.

وی افزود: شرکتهای دانش بنیانی در کشور فعالیت دارند که ادعای تولید محصولات کشاورزی با کیفیت و کمیت بالا را دارند و محصولات مزارع را بیمه و تضمین می کنند پس ضرورت دارد در جهت علمی کردن فرآیند تولید و تسهیل عقد قرارداد بین کشاورز و شرکتهای دانش بنیان اقدام شود.

فتحی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم نظارت بر فرآیند تولید از مبدا گفت: برای هرکدام از محصولات کشاورزی باید دستورالعمل و فرآیند تولید بومی سازی شده تدوین و جهت اجرا به کارشناسان و مسئولان فنی واحدهای تولید کننده ابلاغ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل و فرآیند نظارت بر محصولات کشاورزی تدوین و ابلاغ شود

دستورالعمل و فرآیند نظارت بر محصولات کشاورزی تدوین و ابلاغ شود