مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 21:422022-05-09ورزشي

گل «آرمانی» سرنوشت را تغییر داد/ استقلال چهار قدم مانده به «جام»


شانس اول قهرمانی در بیست و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر در هفته بیست و ششم که تا دقایق پایانی نتوانسته بود حریف انتهای جدولی خود را شکست دهد با گل «آرمان رمضانی» در آستانه قهرمانی قرار گرفت.

- خبرنگار مهر ، دیدار تیم های فوتبال استقلال و شهرخودرو در هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت 20:40 دقیقه امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.

استقلال در این دیدار با ترکیب علیرضا رضایی، محمد دانشگر(71 صالح حردانی)، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری(71 ابولفضل جلالی)، جعفر سلمانی، روزبه چشمی(46 زبیر نیک نفس)، کوین یامگا، مهدی مهدی پور، ارسلان مطهری(76 آرمان رمضانی) و رودی ژستد به میدان رفت.

شاگردان فرهاد مجیدی در شرایطی بازی با شهرخودرو را آغاز کردند که می دانستند پرسپولیس برابر ذوب آهن متوقف شده و آنها با پیروزی برابر حریف مشهدی می توانند فاصله با تیم دوم جدول را دوباره به 6 امتیاز برسانند تا شانس خود برای رسیدن به قهرمانی را پررنگ تر از قبل کنند.

هر چند آبی ها از انگیزه بالایی برخوردار بودند تا بتوانند دروازه شهرخودرو را باز کنند اما در مقابل تیم انتهای جدولی مشهدی که شرایط متفاوتی نسبت به گذشته پیدا کرده است در همان دقایق ابتدایی نشان داد حریف دست و پا بسته ای برای صدرنشین نیستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل «آرمانی» سرنوشت را تغییر داد/ استقلال چهار قدم مانده به «جام»

گل «آرمانی» سرنوشت را تغییر داد/ استقلال چهار قدم مانده به «جام»