مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 00:272022-05-09ورزشي

نگاهی کامل به جام بیست ودوم باشگاه های مردان آسیا/ جنگ ستارگان جهان در تهران


مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از 24 اردیبهشت آغاز می شود و تیم های شرکت کننده در این رقابت ها با ستارگان مطرح جهان به مدت 7 روز در تهران به مصاف یکدیگر می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بیست ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا 2022 از 24 تا 30 اردیبهشت با حضور هشت تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در تهران و در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

تیم های شرکت کننده در این رقابت ها بهترین و مشهورترین بازیکنان جهان را برای کسب جام بیست ودوم جذب کردند و این موضوع جذابیت بازی های تهران را دو چندان کرده است.

نخستین دوره این رقابت ها در سال 1999 در چین برگزار شد و به غیر از سال های 2004 و 2020 که این مسابقات به دلیل شیوع بیماری سارس و کووید 19 برگزار نشد، در سایر سال ها رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا برگزار شده است.

بیست ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از 24 اردیبهشت در تهران آغاز می شود تا والیبال ایران برای چهارمین بار در این رقابت ها میزبان باشد.

جمهوری اسلامی ایران در سال 2002 برای نخستین بار میزبان این رقابت ها شد و در سال های  2004 و 2013 نیز میزبانی به ایران رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی کامل به جام بیست ودوم باشگاه های مردان آسیا/ جنگ ستارگان جهان در تهران

نگاهی کامل به جام بیست ودوم باشگاه های مردان آسیا/ جنگ ستارگان جهان در تهران