مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 06:522022-05-10سياسي

مجلس از شجاعت دولت حمایت می کند


نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه نمایندگان مردم در خانه ملت از شجاعت دولت در توزیع عادلانه یارانه ها حمایت می کند، گفت: گفت وگوی تلویزیونی رییس جمهور با مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفت وگو با ایرنا با اشاره به صحبت های رییس جمهور با مردم اظهار داشت: مردم انتظار داشتند خود آقای رییسی با آنان صحبت کند که در نهایت این گفت وگوی رییس جمهور با مردم امید آفرین بود.

وی تصمیم رییس جمهور در اجرای سیاست توزیع عادلانه یارانه را شجاعانه دانست و گفت: همه کارشناسان اقتصادی این تصمیم و جدیت رییس جمهور را تحسین می کنند.

برخلاف ظاهربینان و ساده اندیشان، تصمیم رییس جمهور بسیار خوبی بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه رییس جمهور به جای حرکت های پوپولیستی برای حل مشکلات اقتصادی به جا مانده از گذشته با شجاعت وارد میدان شده است افزود: آقای رییسی طوری این برنامه را با جدیت پیش برد که به گفته خودش حتی حاضر است در این راه آبرویش را از دست دهد؛ البته خدا محبوبیت کسی را که می خواهد آبرویش در راه مردم برود را بیشتر و آبروی او را هم حفظ می کند.

نایب رییس کمیسیون برنامه ، بودجه با اشاره به تأکیدات رهبری بر حمایت دستگاه ها از این اقدامات بزرگ دولت تصریح کرد: بنده مسئول کمیته هدفمندی یارانه ها در ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس از شجاعت دولت حمایت می کند

مجلس از شجاعت دولت حمایت می کند