مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 08:222022-05-10اقتصادي

شناسایی 11 روستای هدف گردشگری در مازندران


مدیرکل بنیاد مسکن مازندران از شناسایی 11 روستای هدف گردشگری در استان خبر داد و گفت: مطالعات و بهینه سازی بافت این روستاها در دست اقدام است.

- ، نوسازی و بازسازی روستاهای دارای بافت با ارزش را از جمله برنامه ها بیان کرد و افزود: در حال حاضر روستایی در گلوگاه، بهشهر، رامسر، ساری و مناطق مختلف که دارای بافت با ارزش هستند، طرح بهسازی و نوسازی اجرا شده است.

وی اظهار داشت: همچنین روستاهایی دارای بافت باارزش گردشگری بوده و مطالعه 11 روستای استان انجام شده است و این روستاها به عنوان هدف گردشگری شناسایی شدند.

وی با عنوان اینکه بهسازی روستاهای هدف گردشگری با اعتبارات استان قابل انجام نیست، گفت: بهینه سازی هر روستای هدف گردشگری سه میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

آسمانی مقدم ساخت مسکن برای افراد کم درآمد را از جمله برنامه ها برشمرد و گفت: سال قبل اعتبار خوبی پیش بینی شد و دو هزار واحد مسکن برای اقشار کم درآمد درنظر گرفته شد.

مدیرکل بنیاد مسکن یادآور شد: تاکنون هزار و 850 واحد از مسکن نیازمندان تکمیل و تحویل شده است و در سال جاری نیز تفاهمنامه ای با بهزیستی برای ساخت مسکن نیازمندان منعقد شده است.

وی همچنین با اشاره به تشکیل انجمن خیرین مسکن اظهار داشت: حمایت برای ساخت مسکن نیازمندان از جمله اهداف این انجمن است و پشتوانه آن حساب 100 حضرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 11 روستای هدف گردشگری در مازندران

شناسایی 11 روستای هدف گردشگری در مازندران