مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-05-10سياسي

نمایشگاه عکس جهادگران فاطمی در قم گشایش یافت


نمایشگاه عکس جهادگران فاطمی به مناسبت هفته بسیج سازندگی، با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در قم گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با هفته بسیج سازندگی و با حضور سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم، مقیمی معاون امور زائرین استاندار قم نمایشگاه عکس جهاد گران فاطمی با نمایش 40 عکس از فعالیت های گروه های مختلف جهادی عصر دوشنبه افتتاح شد.

سردار محمد زهرایی در این مراسم با مهم خواندن نقش عکاسان و خبرنگاران در انعکاس فعالیت های جهادی بیان داشت: در بسیاری از حوادث و بلایای طبیعی که در کشور رخ داده؛ وقتی صحنه های امدادرسانی و کمک گروه های جهادی و مردمی توسط عکاسان و هنرمندان به جامعه منعکس شده، موج درخواست ها برای حضور در میدان کمک رسانی را به همراه داشته است.

وی اظهار داشت: هم اکنون 42 هزار گروه جهادی در کشور ثبت شده است که آمار غیررسمی آن بسیار فراتر از آن است و هر زمان که نیاز به خدمت به محرومین در نقاط مختلف کشور وجود داشته گروه های جهادی بدون چشم داشتی و فقط برای رضایت خداوند و اطاعت دستور ولی امر در میدان حضور یافتند.

مسئول نمایشگاه عکس جهاد گران فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: در این نمایشگاه 40 قطعه عکس از 14 عکاس خبری فعال در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عکس جهادگران فاطمی در قم گشایش یافت

نمایشگاه عکس جهادگران فاطمی در قم گشایش یافت