مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-05-10سياسي

تشییع پیکر مطهر جانباز شهید «غلامرضا سیدی» در کرمان


پیکر مطهر شهید جانباز 70 درصد «غلامرضا سیدی» از حسینیه ثارالله تا گلزار شهدای بین المللی کرمان تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، جانباز 70 درصد سرهنگ پاسدار شهید غلامرضا سیدی(حمزه) ، از رزمندگان دوران دفاع مقدس که در عملیات والفجر 8 در بمباران شیمیایی سنگر اطلاعات لشکر41 ثارالله، همراه با دوستانش شیمیایی و پس از تحمل 37 سال درد و رنج و زخم های شیمیایی که در همین راستا چشمانش را نیز از دست داده بود، 18 اردیبهشت ماه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گفته فاطمی همرزم شهید، جانباز شهید سیدی 90 ماه یعنی بیشترین جبهه بین بسیجیان کل استان کرمان را داشت و 90 ماه حضور مداوم در جبهه داشت و قبل جنگ در کردستان و در ایام جنگ نیز تمام جبهه های جنوب و غرب مزین به حضور این شهید بود.

وی عنوان کرد: شاید امروز کسی شخصیت شهید سیدی را آنجور که باید بشناسد، نشاخته و نخواهد شناخت، 90 ماه حضور آن هم در سنگر عملیات و اطلاعات و در هر عملیاتی باید در بین دشمن نفوذ می کرد و خطوط مقدم و خطوط انتهای دشمن را شناسایی کند برای اینکه بچه ها در شب عملیات بتوانند به خط بزنند و عملیات موفقی داشته باشند.

فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پی شـهادت جانبــاز70 درصــد مجــاهد پاســدار غلامرضــا سیـــدی با انتشار پیام تسلیتی صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر مطهر جانباز شهید «غلامرضا سیدی» در کرمان

تشییع پیکر مطهر جانباز شهید «غلامرضا سیدی» در کرمان