مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-05-10اجتماعي

انجام واکسیناسیون رایگان دام های غرب مازندران


واکسیناسیون رایگان دام های کوچک شامل گوسفند و بز برای مقابله با بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی با همکاری ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان نوشهر و دامپزشکی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، باتوجه به بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک، بحث واکسیناسیون رایگان در جمعیت دامی شهرستان نوشهر در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در دستور کار قرار گرفت.

در این زمینه واکسیناسیون رایگان دام های کوچک شامل گوسفند و بز برای مقابله با بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی با همکاری ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان نوشهر و دامپزشکی آغاز شد.

 همچنین فراخوان دامداران منطقه جهت واکسیناسیون رایگان و اعلام جلوگیری از  کوچ دام های واکسینه نشده به مراتع بالادست که امکان آلودگی حیات وحش وجود دارد اطلاع رسانی شد.

باتوجه به اینکه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در مناطق غرب استان مازندران در سال گذشته منجر به تلفات زیادی در کل و بز وحشی شده بود؛  ورود هر گونه دام واکسینه نشده به مناطق ییلاقی ممنوع بوده و با توجه به این مهم ضرورت دارد، دامداران هر چه سریع تر نسبت به انجام واکسیناسیون دام ها اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام واکسیناسیون رایگان دام های غرب مازندران

انجام واکسیناسیون رایگان دام های غرب مازندران