مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-10سياسي

داغ ترین منطقه کرونایی تهران/ مشکلات سکونتگاه های غیر رسمی


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: در منطقه 4 تهران بیش از یک میلیون نفر ساکن هستند و این منطقه داغ ترین نقطه پایتخت از لحاظ ابتلا به کرونا بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانست.

وی ادامه داد: اصولاً بحران هایی که در تهران رخ می دهد به دلیلی خصوصیت های ویژه تهران و تراکم در این شهر است در منطقه 4 تهران بیش از یک میلیون نفر ساکن هستند و این منطقه داغ ترین نقطه تهران از لحاظ ابتلای به کرونا بوده است.

زالی با بیان اینکه تهران یکی از شناورترین جمعیت ها را در طول روز دارد گفت : طبیعتاً مشکلات و بیماری این افراد نیز به تهران ارتباط دارد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به حاشیه نشینی در تهران، افزود: معمولاً در حاشیه شهرها بسیار کم است و این چالشی جدی را ایجاد کرده و متأسفانه طی سال های اخیر با حاشیه نشینی روبه رو بوده ایم.

وی درباره سکونتگاه های غیر رسمی گفت: این مناطق نیز با مشکلات بهداشتی و درمانی مواجه هستند و در این سکونتگاه رعایت پروتکل های بهداشتی ضعف دارد.

زالی تصریح کرد: متأسفانه طی سال های اخیر زیرساخت های بهداشتی ما رشد مناسبی نداشته است به طوری که در حوزه بهداشت بالغ بر 82 درصد پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت ما غیر ملکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داغ ترین منطقه کرونایی تهران/ مشکلات سکونتگاه های غیر رسمی

داغ ترین منطقه کرونایی تهران/ مشکلات سکونتگاه های غیر رسمی