مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-05-10بين الملل

رییسی به عمان و امارات سفر می کند


یک روزنامه قطری گزارش داد که سفر به دو کشور حاشیه خلیج فارس در دستور کار رییس جمهور ایران قرار دارد که یکی از آن ها به زودی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه قطری العربی الجدید چاپ لندن، شامگاه (دوشنبه)، خبر داد که سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران به عمان و امارات عربی متحده سفر می کند.

این روزنامه به نقل از منابعی ایرانی که آن ها را آگاه خواند، گزارش داد که سفر به عمان و امارات در دستور کار رییس جمهور ایران قرار دارد.

در این گزارش که اشاره ای نیز به نام منابع مذکور نشده، آمده است سفر رییسی به مسقط در پاسخ به دعوت قبلی هیثم بن طارق آل سعید سلطان عمان به زودی انجام می شود.

با این حال، العربی الجدید در ارتباط با سفر رییس جمهور ایران به امارات عنوان کرد که رییس جمهور ایران دعوت نامه هایی برای سفر به ابوطبی دریافت کرده؛ اما انجام این سفر در مقطع کنونی مطرح نیست و به موقع انجام خواهد شد.

این در حالی است که سلطان عمان اخیرا در گفت وگوی تلفنی با رییس جمهور ایران ضمن تبریک عید سعید فطر به او، از رییسی برای سفر به مسقط دعوت به عمل آورده بود.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، نوزدهم اردیبهشت ماه، نیز در نشستی با اصحاب رسانه  رسما از سفر قریب الوقوع تمیم به حمد آل ثانی امیر قطر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی به عمان و امارات سفر می کند

رییسی به عمان و امارات سفر می کند