مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-05-10سياسي

کاهش آلودگی هوا تنها بر عهده مدیریت شهری نیست/نهادهای فراملی ورود کنند


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در زمینه آلودگی هوا مسوولیت تنها بر عهده مدیریت شهری نیست و نهادهای فراملی باید در کنار مدیریت شهری باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سوده نجفی در صحن امروز شورای شهر تهران با اشاره به هفته سلامت اظهارداشت: امسال 17 تا 23 اردیبهشت به عنوان هفته ملی سلامت نامگذاری شده و فرصتی فراهم شد تا با دعوت از فرمانده مقابله با کرونا و دعوت از تعدادی از خانواده های شهدای مدافع سلامت تقدیر کنیم.

وی با بیان اینکه این هفته یادآور تلاش برای تحقق سلامت در جامعه است، خاطرنشان کرد: این اقدام زمانی محقق می شود که تمام اقشار در این زمینه تلاش کنند.

شعار هفته سلامت با عنوان سلامت ما، سلامت سیاره ما فرصتی است تا موضوع محیط زیست و هوا مورد بررسی قرار بگیرد.

نجفی با بیان اینکه جهان در دو سال اخیر با بحران کووید19 مواجه بود، یادآور شد: این موضوع چالش های بزرگی در عرصه اقتصادی و خدمات رسانی ایجاد کرد و ایران همچون دیگر کشورها دچار این بحران شد و کسب و کارها تعطیل و به دنبال آن آسیب های روانی برای مردم به دلیل دوری از اجتماع ایجاد شد.

وی افزود: در خصوص همه گیری کرونا شاهد همدلی و اتحاد در کنار مشارکت های اجتماعی بودیم و نیاز است برای مشکلات تهران عزم ملی و همگانی صورت بگیرد و انتظار داریم سایر نهادها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آلودگی هوا تنها بر عهده مدیریت شهری نیست/نهادهای فراملی ورود کنند

کاهش آلودگی هوا تنها بر عهده مدیریت شهری نیست/نهادهای فراملی ورود کنند