مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-05-10سياسي

توسعه آموزش های مهارتی اولویت سیاست های بالادستی نظام است


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به ضرورت بروزرسانی امکانات و سرفصل های آموزش های فنی گفت: توسعه آموزش های مهارتی اولویت سیاست های بالادستی نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار صبح امروز در جریان دیدار با معاون وزیر تعاون و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اظهار کرد: یکی از موضوعات بسیار مهمی که در گذشته بسیار مورد توجه قرار داشت، بحث مهارت آموزی بود.

وی افزود: همین الان اگر با افراد مسن صحبت کنیم هر کدام چندین مهارت فنی را کار کرده بودند؛ شاید این مهارت ها متناسب با استانداردهای فنی و حرفه ای کشور نباشد ولی به خوبی نشان دهنده جایگاه مهارت آموزی در کشور است.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم یزد بر اساس همین آموزه ها حرکت کردند و این معماری و آبادانی و تمدن را در دل کویر ایجاد کردند و امروزه همین موضوع به یک فرهنگ تبدیل شده است.

جوکار با بیان این که در دوره ای توسعه استان یزد بر پایه صنایع سخت شکل گرفت تصریح کرد: این صنایع با ویژگی های اقلیمی و فرهنگی یزد همخوانی نداشت و همین موضوع سبب مهاجرپذیری گسترده شد به گونه ای که در یکی از شهرستان های استان بیش از 50 درصد بیمه شدگان تامین اجتماعی غیر یزدی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه آموزش های مهارتی اولویت سیاست های بالادستی نظام است

توسعه آموزش های مهارتی اولویت سیاست های بالادستی نظام است