مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-05-10ورزشي

20 اکیپ، برداشت غیرمجاز آب از زاینده رود را کنترل می کنند


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: 16 اکیپ عملیاتی گشت و 4 تیم اکیپ میراب همچون گذشته مسؤولیت شناسایی و برخورد قانونی با متخلفان برداشت غیرمجاز آبی را در سراسر مسیر رودخانه زاینده رود در دستور کار خود قرار داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای اصفهان، حسن ساسانی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان اظهار داشت: با توجه به لزوم حفاظت و صیانت از رودخانه زاینده رود به ویژه در بازه بازگشایی و به منظور رسیدن آب به بهترین نحو به کشاورزان 16 اکیپ عملیاتی گشت همچون گذشته مسؤولیت شناسایی و برخورد قانونی با متخلفان برداشت غیرمجاز آبی را در سراسر مسیر رودخانه در دستور کار خود قرار داده اند.

وی افزود: علاوه بر 16 اکیپ گشت عملیاتی، اکیپ میراب ها در قالب 4 تیم در لنجان، مبارکه و اصفهان برای جلوگیری از برداشت غیرمجاز آب در 23 نهر مبارکه، 33 نهر لنجان و 4 نهر اصفهان فعال هستند.

ساسانی بیان کرد: با توجه به اهمیت رساندن آب به زمین های زراعی شرق اصفهان، اکیپ های جوشکاری، بیل مکانیکی و کامیون کمپرسی نیز اکیپ های حفاظت از رودخانه را همراهی می کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با بیان اینکه بازرسی مداوم، کنترل و بررسی مسیرهای رودخانه از وظایف این گروه ها است، گفت: 7 سر دهانه مدرن انهار در مبارکه و زرین شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 اکیپ، برداشت غیرمجاز آب از زاینده رود را کنترل می کنند

20 اکیپ، برداشت غیرمجاز آب از زاینده رود را کنترل می کنند