مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-05-10سياسي

فضاهای عمومی نامطلوب و فاقد کیفیت موجب جامعه گریزی افراد می شود


فضاهای عمومی نامطلوب و فاقد کیفیت اجتماعی، کالبدی و خدمات شهری نه تنها مشارکت شهروندان را با مشکل مواجه می کند بلکه موجب جامعه گریزی افراد هم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سوده نجفی رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور شصت و سومین شورای شهر تهران ضمن تبریک هفته سلامت، افزود: سلامت یکی از اساسی ترین و حیاتی ترین مسائل کشور است و باید با پرهیز از نگاه سطحی و کوتاه مدت به آن توجه ویژه ای شود.

وی ادامه داد: جهان در 2-3 سال اخیر دچار یک بحران بزرگ در حوزه سلامت به نام ویروس کووید بود و ایران نیز از این موضوع مستثنی نبود و بسیاری از کسب و کارها تعطیل، خدمت رسانی مختل شدند و بر معیشت شهروندان تأثیر گذاشت.

نجفی با بیان اینکه برای مبارزه با بیماری و حفظ سلامت جامعه همه افراد در آن نقش دارند گفت: دستگاه ها و نهادهای اجرایی باید با همدلی و همراهی برای دستیابی به نعمت سلامت تلاش کنند و خوشبختانه در موضوع همه گیری ویروس کرونا شاهد یک همدلی و اتحاد در کنار مشارکت اجتماعی ملت بزرگ ایران بودیم.

وی با اشاره به اینکه حل مسائل شهر تهران نیازمند عزم ملی است، گفت: انتظار داریم برای حل چالش های مهم پایتخت سایر نهادها و به مدیریت شهری کمک کنند در مسئله سلامت وزارت بهداشت، متولی اصلی سلامت شهروندان است و مدیریت شهری در راستای دغد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاهای عمومی نامطلوب و فاقد کیفیت موجب جامعه گریزی افراد می شود

فضاهای عمومی نامطلوب و فاقد کیفیت موجب جامعه گریزی افراد می شود