مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-10سياسي

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در رفسنجان با حضور 25 گروه


25 گروه جهادی به تعداد بیش از 340 نفر در رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان رفسنجان حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، سرهنگ محمد پساوند فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج سازندگی و رزمایش الی بیت المقدس اظهار کرد: 22 و 23 اردیبهشت ماه رزمایش الی بیت المقدس 12 ویژه گردان های بیت المقدس شهرستان که هفت گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر است، برگزار می شود و امسال هر گردان در حوزه استحفاظی خود رزمایش برگزار می کند.

وی ادامه داد: رزمایش ها متناسب با تهدیدات دشمنان برنامه ریزی شده و مهمترین اهداف این رزمایش بسترسازی برای آمادگی ارتقاء توان و آمادگی رزم رده های تحت امر قرارگاه دفاعی و امنیتی امام هادی(ع) شهرستان، ارتقاء سطح هم افزایی و هماهنگی بین رده های سپاه و سایر ارگان ها، تقویت روحیه جهاد و شهادت طلبی و .

است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رفسنجان با اشاره به برگزاری رزمایش جهادی از 17 تا 26 اردیبهشت ماه ادامه داد: گروه های جهادی در مناطق مورد هدف حضور پیدا می کنند و  نسبت به خدمات رسانی به محرومان اقدام خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در دهه جهادی اردوی جهادی عمرانی ساخت منزل محرومان، دیدار گروه های جهادی با خانواده شهدا، ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان، سم پاشی جایگاه های دامی، ساخت سرویس های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در رفسنجان با حضور 25 گروه

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در رفسنجان با حضور 25 گروه