مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-10پزشكي

حضور نماینده ولی فقیه در گیلان در جمع کودکان سرطانی+ عکس


نماینده ولی فقیه در گیلان به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در مرکز آموزشی درمانی 17 شهریور رشت از بیماران کودک بستری در این مرکز عیادت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، به مناسبت هفته سلامت صبح امروز آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان به همراه ارسلان سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین جمعی از مسوولان دانشگاه، از مرکز آموزشی درمانی 17شهریور رشت بازدید کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با حضور در بخش خون و آنکولوژی و هم چنین هماتولوژی با بیماران بستری، کادر درمان و همچنین همراهان بیماران گفت وگو کرد.

  آیت الله فلاحتی در این بازدید ضمن عیادت از بیماران و گفتگوی صمیمی و پدرانه با بیماران و همراهانشان، هدایایی را نیز به بیماران کودک بستری اهدا کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در عیادت از بیماران سرطانی بستری در مرکز آموزشی درمانی 17 شهریور رشت با تقدیر از زحمات کادر درمان، به اهمیت احیا نفس اشاره کرد و گفت: بنا بر تعابیر اسلامی هرکسی اگر بخواهد جان یک نفر را نجات دهد انگار همه عالم را نجات داده است.

  فلاحتی داشتن روحیه منعطف و بشاش کادر درمان را در بهبود بیماران حایز اهمیت برشمرد و افزود: بسیاری از بیماران با نگاه، لبخند و روحیه آرام و بشاش پزشکان و پرستاران درمان میشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نماینده ولی فقیه در گیلان در جمع کودکان سرطانی+ عکس

حضور نماینده ولی فقیه در گیلان در جمع کودکان سرطانی+ عکس