مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-05-10اقتصادي

واریز یارانه دو ماه به حساب 23 میلیون سرپرست خانوار


سازمان هدفمندی یارانه ها از واریز یکصد و سی و پنجمین و یکصد و سی و ششمین مرحله یارانه نقدی براساس دهک های شناسایی شده با مبالغ تعیین شده به حساب 23 میلیون سرپرست خانوار واریز شد.

- به نقل از سازمان هدفمندسازی یارانه ها، براساس قانون بودجه سال 1401 و دستور رییس جمهور، یارانه 400 هزار تومانی برای دهک های اول تا سوم و یارانه 300 هزار تومانی برای دهک های چهارم تا نهم به ازای هر نفر، دوشنبه (19 اردیبهشت ماه 1401) به حساب سرپرستان خانوارها واریز شد.

واریز این مرحله در راستای اجرای سیاست های دولت در کاهش و رفع فقر مطلق، بهبود ضریب جینی، کاهش فاصله طبقاتی، تصمیم به هوشمندسازی و بازتوزیع یارانه کالاهای اساسی و همچنین به موجب جز یک بند ص تبصره یک قانون بودجه سال 1401 انجام شده است.

در این نوبت، خانوارهای مشمول دریافت یارانه بر مبنای دهک بندی اعلام شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به 9 دهک تقسیم می شود که بر این اساس به مشمولان دهک های اول تا سوم به ازای هر نفر ماهانه مبلغ 400 هزار تومان و به دهک های چهارم تا نهم به ازای هر نفر ماهیانه مبلغ 300 هزار تومان به حساب سرپرستان پرداخت خواهد شد.

بر اساس فهرست اعلام شده، مشمولان دریافت یارانه توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از 23 میلیون خانوار ایرانی هستند که 72 میلیون نفر ایرانی را شامل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز یارانه دو ماه به حساب 23 میلیون سرپرست خانوار

واریز یارانه دو ماه به حساب 23 میلیون سرپرست خانوار