مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 11:072022-05-10اقتصادي

آغاز ثبت نام واگذاری مسکن خانوارهای دارای 3 فرزند


معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی طی اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانوارهای دارای 3 فرزند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: با عنایت به تکلیف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در خصوص واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانوارها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر، به اطلاع می رساند متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ 1400/08/24باشد، می توانند با مراجعه به قسمت ثبت نام نهضت ملی مسکن در سامانه طرح های حمایتی مسکن به آدرس saman.

mrud.

ir با انتخاب گزینه متقاضیان دارای سه فرزند به بالا (قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) در بخش نوع سرپرستی، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بدیهی است پس از ثبت نام از متقاضیان، در صورت واجد شرایط بودن متقاضی، سایر اقدامات حسب ضوابط و مقررات مربوطه صورت خواهد پذیرفت.

*سایر ملاحظات: تذکر1: آن دسته از خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر (که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ1400/08/24 باشد) مشمول استفاده از امتیازات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حوزه مسکن می شوند که علاوه بر دارا بودن شرایط لازم، نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند بالای 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام واگذاری مسکن خانوارهای دارای 3 فرزند

آغاز ثبت نام واگذاری مسکن خانوارهای دارای 3 فرزند