مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-10دانش

پیشنهاد امضای تفاهم نامه پسادکترای صنعتی با معاونت آموزشی وزارت بهداشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست جمع بندی پیش از برگزاری گردهمایی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کشور با حضور یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، - نشست مشترک معاون تحقیقات و فناوری و معاون آموزش وزارت بهداشت برگزار و پیشنهاد امضای تفاهم نامه پسادکترای صنعتی با معاونت آموزشی مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست جمع بندی پیش از برگزاری گردهمایی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کشور با حضور یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزش وزارت بهداشت و محمدمهدی علاءالدینی سرپرست گروه مستقل نظارت بر تامین تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو برگزار شد.

یونس پناهی در ابتدا با بیان اینکه به آخرین ایستگاه ارزیابی آمادگی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی پیش از برگزاری گردهمایی رسیدیم، گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی، ایجاد ساز و کار عملیاتی برای به اجرا درآوردن شعار سال با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است.

وی افزود: نتایج حاصل از این گردهمایی در نشست روسای دانشگاه های علوم پزشکی که با حضور وزیر بهداشت و معاونین وزیر برگزار خواهد شد، به صورت راهکار های اجرایی شعار سال در حوزه تحقیقات و فناوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد امضای تفاهم نامه پسادکترای صنعتی با معاونت آموزشی وزارت بهداشت

پیشنهاد امضای تفاهم نامه پسادکترای صنعتی با معاونت آموزشی وزارت بهداشت