مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-10فرهنگي

اعلام اسامی نامزد های بهترین بازیگری چهاردهمین جشن منتقدان سینما


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی چهاردهمین دوره جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، اسامی نامزدهای بخش های بهترین بازیگر نقش اول زن و مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و زن چهاردهمین دوره جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان .

- اسامی نامزد های چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در بخش های بهترین بازیگر نقش اول و مکمل مرد و زن اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی چهاردهمین دوره جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، اسامی نامزدهای بخش های بهترین بازیگر نقش اول زن و مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و زن چهاردهمین دوره جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران بر اساس جمع بندی آرای اعضای آکادمی جشن اعلام شد.

پیش از این نامزدهای بخش های فنی، فیلمنامه، کارگردانی، فیلم و جایزه خلاقیت و استعداد درخشان (ویژه فیلمسازان اول) اعلام شده بود و با اعلام نامزدهای بخش بازیگری، فهرست نامزدهای این جشن تکمیل شد.

اسامی نامزدهای بهترین بازیگر نقش اول و مکمل زن و مرد چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران به شرح زیر است: بهترین بازیگر نقش اول مرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی نامزد های بهترین بازیگری چهاردهمین جشن منتقدان سینما

اعلام اسامی نامزد های بهترین بازیگری چهاردهمین جشن منتقدان سینما