مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-10سياسي

آیا مجلس یازدهم عنوان انقلابی ترین مجلس را برای خود حفظ می کند؟


نماینده دامغان در مجلس با اشاره به مطالبه رهبر انقلاب برای قانونمندکردن فضای مجازی گفت: آیا مجلس یازدهم با لبیک گویی به رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان عنوان انقلابی ترین مجلس را برای خود حفظ خواهد کرد؟ - علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: سال 1390 شورای عالی فضای مجازی توسط رهبر معظم انقلاب جهت بهره مندی از فرصت های فضای مجازی و مقابله با آسیب ها تأسیس شد.

وی افزود: هشت سال مطالبه رهبر انقلاب از شورای عالی فضای مجازی نسبت به قانونمندسازی فضای مجازی؛ متأسفانه نتیجه ای دربرنداشت.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سال 98 و با روی کار آمدن مجلس یازدهم، امام خامنه ای از آن به عنوان انقلابی ترین مجلس تعبیر کردند و در اولین دیدار قانونمندسازی فضای مجازی را با قید فوریت، از مجلس مطالبه کردند.

امام خامنه ای در دیدار نمایندگان مجلس در تاریخ 22 تیر 1399 فرمودند: اولویت را به مسائل کلیدی بدهید؛ مسئله مدیریت فضای مجازی جزو مسائل مهم ما است که این مسئله، مسئله بلندمدت هم نیست؛ مسئله کوتاه مدت و میان مدت و جزو مسائل نزدیک ما است.

  علیزاده خاطرنشان کرد: این سخن بدان معنی بود که اولاً، مدیریت فضای مجازی از جمله مسائل کلیدی و دارای اولویت است؛ ثانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا مجلس یازدهم عنوان انقلابی ترین مجلس را برای خود حفظ می کند؟

آیا مجلس یازدهم عنوان انقلابی ترین مجلس را برای خود حفظ می کند؟