مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 11:222022-05-10دانش

آزمون های کشوری بدون کاغذ می شوند/ دانشگاه شریف در صدر المپیاد


سازمان سنجش به سمت آزمون های بدون کاغذ حرکت کرده است و امیدواریم با الکترونیکی شدن آزمون ها بتوانیم آزمون ها را موبایل بیس، - ، دکتر عبدالرسول پورعباس امروز 20 اردیبهشت 1401 در محل سازمان سنجش در مراسم تجلیل از برگزیدگان بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور افزود: دوره بیست و ششم در دو مرحله برگزار شد و در نهایت 83 نفر برگزیده شدند.

وی گفت: دوره بیست و ششم المپیاد علمی دانشجویی در شهریور 1400 به کار خود پایان داد و 83 نفر مدال های طلا، نقره و برنز دریافت می کنند.

پورعباس اظهار داشت: المپیاد علمی دانشجویی کشور شامل دو بخش است، در بخش اول آزمون غیرمتمرکز در مناطق 10 گانه کشوری برگزار شد و در بخش دوم افراد از طریق آزمون کارشناسی ارشد به مرحله نهایی المپیاد راه یافتند.

وی افزود: از مجموع شرکت کنندگان در المپیاد 83 نفر برگزیده شدند که از این میان، دانشگاه صنعتی شریف با 19 مدال در صدر دانشگاه ها قرار گرفته است.

رییس سازمان سنجش یادآور شد: دانشگاه تهران با 15 مدال و دانشگاه صنعتی امیرکبیر با 4 مدال رتبه های دوم و سوم دانشگاه ها را در بیست و ششمین دوره المپیاد کسب کردند وی افزود: ضمن اعطای جوایز به برگزیدگان، 15 نفر اول 23 رشته به دانشگاه های برتر معرفی می شوند که می توانند بدون آزمون پذیرفته شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون های کشوری بدون کاغذ می شوند/ دانشگاه شریف در صدر المپیاد

آزمون های کشوری بدون کاغذ می شوند/ دانشگاه شریف در صدر المپیاد