مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-05-10اقتصادي

حذف ارز ترجیحی بهترین راهکار برای هدفمندی یارانه هاست


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با بیان اینکه دولت با این اقدام در صدد است که یارانه ها را به مصرف کنندگان واقعی پرداخت کند، گفت: بیشتر کالاهایی که تحت تاثیر این موضوع قرار می گیرند در حوزه کشاورزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، پیمان اسکندری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اصحاب رسانه که با محور اجرایی شدن طرح حذف ارز ترجیحی برگزار شد، اظهار کرد: کشور ما طی  چند سال اخیر دچار بحران خشکسالی شده و این بحران در تامین و امنیت مواد غذایی و حوزه های استراتژیک تاثیر گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: سالانه بطور میانگین در استان کردستان 800 هزار تن گندم برداشت می شود و این مقدار طی سال گذشته به دلیل خشکسالی به یک سوم کاهش یافت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ادامه داد: طی سال جاری در اکثر نقاط کشور بحران خشکسالی وجود دارد و شرایط تولید گندم و سایر محصولات در وضعیت مطلوبی قرار ندارد اما کردستان باتوجه به بارندگی هایی که اخیرا صورت گرفته وضعیت مطلوب است و پیش بینی می شود که حدود 800 الی 1000 تن گندم خریداری شود.

وی عنوان کرد: پیش بینی وزارت جهاد کشاورزی این است که امسال حدود 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ارز ترجیحی بهترین راهکار برای هدفمندی یارانه هاست

حذف ارز ترجیحی بهترین راهکار برای هدفمندی یارانه هاست