مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-10سياسي

متن طرح مجلس برای محرومیت زدایی با استفاده از ظرفیت شرکت های دولتی


جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای محرومیت زدایی با استفاده از ظرفیت شرکت های دولتی طرحی را تهیه و تدوین کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای محرومیت زدایی با استفاده از ظرفیت شرکت های دولتی طرحی را تهیه و تدوین کرده اند.

متن طرح بدین شرح است: طرح الحاق یک بند به ماده 28 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت یک بند به عنوان بند ف به ماده 28 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) مصوب 1393.

12.

4 به شرح زیر الحاق می شود.

به دستگاه های اجرایی موضوع ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 1386.

7.

8 اجازه داده می شود تا 5درصد از هزینه اجرای طرح های اقتصادی و عمرانی دارای ردیف بودجه ملی و یا مصوب هیأت مدیره شرکت های تابعه خود را تا شعاع 100 کیلومتری محل اجرای طرح در جهت محرومیت زدایی با مشورت شورای توسعه و برنامه ریزی شهرستان های ذی ربط به طرح های عمومی و زیربنایی این مناطق کمکی بلاعوض و یا تا 10 درصد از هزینه اجرای طرح، در طرح های انتفاعی زیربنایی محدوده ذکر شده مشارکت نمایند.

در همین راستا این طرح به کمیسیون تخصیص برنامه و بودجه ارجاع شد و هیئت رییسه کمیسیون طرح مذکور را به کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه و بودجه ارسال کرد و بعد از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن طرح مجلس برای محرومیت زدایی با استفاده از ظرفیت شرکت های دولتی

متن طرح مجلس برای محرومیت زدایی با استفاده از ظرفیت شرکت های دولتی