مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-05-10سياسي

همه باید یاور دولت در اجرای طرح اقتصادی باشند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه دولت با اجرای طرح جراحی اقتصادی دست به کار بزرگی زده است، گفت: در این شرایط همه باید یاور دولت در اجرای طرح اقتصادی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان گیلانغرب امروز با حضورمعاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه و مسؤولین شهرستان  برگزار شد.

حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در حاشیه این مراسم با تجلیل از رشادت مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد:گیلانغربی ها در روزهای سخت پایبندی خود را به نظام و انقلاب و کشور را نشان داده و حماسه ای ماندگار را در مقاومت رقم زدند.

وی با اشاره به آغاز اجرای طرح اقتصادی دولت، گفت: دولت با اجرای طرح جراحی اقتصادی دست به کار بزرگی زده است، در این شرایط همه باید یاور دولت در اجرای طرح اقتصادی باشند.

معاون استاندار کرمانشاه گفت: جراحی بزرگ اقتصادی دولت نیاز به یاری و همراهی دیگر ارکان و مردم خواهد داشت چرا که هدف دولت ادای حقوق طبقه آسیب پذیر است و انتظار می رود همه در اجرای این کار بزرگ اقتصادی دولت را یاری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه باید یاور دولت در اجرای طرح اقتصادی باشند

همه باید یاور دولت در اجرای طرح اقتصادی باشند