مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 12:022022-05-10دانش

پیشنهاد تشکیل شورایی برای پیگیری مطالبات دانشجومعلمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی طی بیانیه ای به مناسبت هفته معلم با اشاره به برخی الزامات و اولویت ها در حوزه تعلیم و تریبت پیشنهاد داد یک شورا متشکل از نمایندگان دانشجومعلمان و فعالان کارشناس .

- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی پیشنهاد داد یک شورا متشکل از نمایندگان دانشجومعلمان و فعالان کارشناس در زمینه آموزش و پرورش تشکیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی طی بیانیه ای به مناسبت هفته معلم با اشاره به برخی الزامات و اولویت ها در حوزه تعلیم و تریبت پیشنهاد داد یک شورا متشکل از نمایندگان دانشجومعلمان و فعالان کارشناس در زمینه آموزش و پرورش تشکیل شده و میان دانشگاه های تربیت دبیر شهید رجایی و فرهنگیان با دولت و وزارت آموزش و پرورش به عنوان رابط حضور داشته و مطالبات دانشجومعلمان را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

متن این نامه به شرح زیر است:بسم الله الرحمن الرحیم شأن معلّمی بایستی شناخته بشود؛ معلّمی یک کار بسیار بزرگ، کار بسیار مهم و کار بسیار باارزشی است.

خود آموزش و پرورش باید نقش ایفا کند، رسانه ها باید نقش ایفا کنند؛ دستگاه های فرهنگی، دستگاه های تبلیغی باید نقش ایفا کنند و هدف هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تشکیل شورایی برای پیگیری مطالبات دانشجومعلمان

پیشنهاد تشکیل شورایی برای پیگیری مطالبات دانشجومعلمان