مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-05-10سياسي

آیت الله لایینی: اشتراک دینی کشورهای عضو اکو می تواند زمینه ساز توسعه اقتصادی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمد باقر محمدی لایینی در مراسم افتتاحیه پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو، ساری 2022 اظهار کرد: هدف اصلی این رویداد تقویت ارتباط بین کشورها است.

وی تصریح کرد: این رویداد زمینه تقویت همکاری و رشد اقتصادی را به همراه داشته، زمینه توسعه ارتباطات را در این رویداد باید شناسایی و برای رشد آن اقدامات مناسبی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران، با اشاره به تلاش های انجام شده برای برگزاری این رویداد، افزود: همکاری مناسب رسانه ای در استان و کشور برای برگزاری مناسب این رویداد در استان مشاهده شده است.

وی با اعلام اینکه مازندران از نظر وضعیت اخلاقی، فرهنگی و دینی بسیار مطلوب و مساعد است، افزود: مردم این استان در درجه عالی فرهنگ قرار داشته و آثار فرهنگی فراوانی در تاریخ استان موجود است.

لایینی اضافه کرد: فرهنگ مردم استان، دلپذیر و صمیمیت حاکم بر استان زبانزد خاص و عام است، در کنار فرهنگ اصلی خرده فرهنگ های زیادی وجود دارد، ظرفیت های بسیار مناسب تاریخی در این استان نیز وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، ادامه داد: مردم استان مازندران بسیار با محبت مهماندوست صمیمی، صادق و سخت کوش هستند و این یکی از نقاط قوت برای توسعه گردشگری است که مردم استان این خصوصیات را دارا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله لایینی: اشتراک دینی کشورهای عضو اکو می تواند زمینه ساز توسعه اقتصادی شود

آیت الله لایینی: اشتراک دینی کشورهای عضو اکو می تواند زمینه ساز توسعه اقتصادی شود