مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-10ورزشي

دیدار عضو اتحادیه جهانی کشتی با رییس کمیته ملی المپیک


عضو هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی و «تاماش لورینچ» قهرمان کشتی فرنگی المپیک و جهان با حضور در محل کمیته ملی المپیک با صالحی امیری دیدار و گفتگو کردند.

- ، این دیدار که با حضور سید رضاصالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی و سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو برگزار شد طرفین بر گسترش مناسبات و تفاهمنامه های ورزشی تاکید کردند.

در ابتدای این نشست صالحی امیری ضمن خیر مقدم و ابراز رضایت از دعوت و همکاری خوب فدراسیون کشتی ایران از عضو مجارستانی هیأت رییسه اتحادیه جهانی کشتی، اظهار کرد: کشتی هویت ماست و ما به کشتی فراتر از یک ورزش نیاز داریم، فدراسیون کشتی ایران با حضور علیرضا دبیر که از اسطوره های این ورزش در ایران هست در آستانه یک تحول بزرگ و جهش است.

وی افزود: از شما دعوت می کنم پس از نشست از تندیس علیرضا دبیر که به عنوان قهرمان نامدار ما ساخته شده و سایر تندیس ها، مدال ها و یادبودهای قهرمانان کشتی که بار اصلی مدال آوری ایران در بازی های المپیک را بر دوش می کشند و زینت بخش موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک ایران است، بازدید کنید.

صالحی امیری ضمن ارائه آماری از فعالیت های فدراسیون ها و هیأت های ورزش در ایران تاکید کرد: کشتی ورزش اول و فوتبال پرطرفدارترین رشته ورزشی کشور ماست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار عضو اتحادیه جهانی کشتی با رییس کمیته ملی المپیک

دیدار عضو اتحادیه جهانی کشتی با رییس کمیته ملی المپیک