مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-05-10ورزشي

لغو بازی های آسیایی به خاطر مسائل سیاسی؟ بی اطلاعم!


دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک با تاکید بر اینکه تعویق بازی های پاراآسیایی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، گفت: در صورت لغو این بازی ها، از آن به عنوان فرصت استفاده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تابع در نشست خبری که امروز سه شنبه در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد در مورد تعویق احتمالی بازی های پاراآسیایی، سیاست کمیته در این زمینه و دیگر موضوعات مرتبط با ورزش پارالمپیک توضیحاتی داد.

تابع گفت: هنوز در مورد تعویق بازی های پاراآسیایی اطلاع رسانی رسمی انجام نشده است اما با توجه به لغو بازی های آسیایی احتمال لغو این بازی ها هم خیلی زیاد است.

امیدواریم زودتر اطلاع رسانی رسمی صورت بگیرد چون باید ادامه برنامه ها را بر اساس آن پیگیری کنیم.

دبیر کل کمیته در پاسخ به این سئوال که آیا این کمیته از لغو بازی های پاراآسیایی با توجه به خیلی از حواشی و اتفاقات اخیر استقبال می کند یا نه؟ تصریح کرد: یکسری فدراسیون ها به خاطر انتخاباتشان دچار تغییر می شوند، قاعدتاً این تغییرات نباید روی آمادگی ورزشکاران تاثیر بگذارد اما با توجه به کلاس بندی در مورد برخی ورزشکاران و موقعیت آنها تغییراتی اعمال شده که طبیعی است.

وی تاکید کرد: احتمال لغو بازی های پاراآسیایی زیاد است اما نباید از مسیر آماده سازی خارج شویم به خصوص که دو سال بعد بازی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو بازی های آسیایی به خاطر مسائل سیاسی؟ بی اطلاعم!

لغو بازی های آسیایی به خاطر مسائل سیاسی؟ بی اطلاعم!