مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-05-10اجتماعي

بهره برداری از 150 مدرسه بنیاد برکت با 665 کلاس


مراسم بهره برداری از 150 مدرسه که به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت در سراسر کشور ساخته شده است، برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد ترکمانه مدیر عامل بنیاد برکت با بیان اینکه تاکنون 1800 مدرسه تحویل وزارت آموزش و پرورش شده است، اظهار کرد: امروز هم 150 مدرسه با 665 کلاس درس افتتاح شد.

ترکمانه با اشاره به اینکه امروز هم با وزارت آموزش و پرورش تفاهم نامه ای را امضا خواهیم کرد، افزود: طی این تفاهم نامه هزار مدرسه کانکسی در هزار نقطه کشور به مدرسه تبدیل خواهند شد و قرار شد خدمات محتوایی مانند طرح مشق احسان را داشته باشیم و با استفاده از موضوعات تکنولوژیک با همکاری سازمان توسعه و نوسازی مدارس، مدارس آتی را به بهترین شکل احداث کنیم.

وی تصریح کرد: نهالی که 14 سال پیش با عنایت مقام معظم رهبری و همت دکتر مخبر کاشته شده بود، امروز به درخت پرثمری تبدیل شده است که تقریباً تمامی مناطق کشور از آن بهره مند شدند.

احیای  400 رشته قنات  مدیر عامل بنیاد برکت با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خدمات خود را در دو بحث اقتصادی و بحث زیربنایی انجام می دهد گفت: اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حوزه اقتصادی و در حوزه اشتغال به 200 هزار طرح اقتصادی و 600 هزار فرصت شغلی منجر شده است و مناطق محروم به بالندگی رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 150 مدرسه بنیاد برکت با 665 کلاس

بهره برداری از 150 مدرسه بنیاد برکت با 665 کلاس