مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-05-10سياسي

ایجاد موزه حرمین شریفین در مکه با نوع رفتار سعودی متناقض است


وظیفه ما درعصر حاضر بازسازی بهشت بقیع به عنوان یک مکان مقدس است که از آثار اسلامی به شمار می آید، گرچه اکنون امکان این مهم نیست اما باید با قلم خود بازسازی این مکان را داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هم زمان با هشتم شوال المکرم، سالروز تخریب بهشت بقیع در نشست علمی با حضور استاد عبدالحسین طالعی در اندیشکده هیأت و آیین های مذهبی به مباحث مختلف و دلایل تخریب این مکان مقدس پرداخته شد.

پژوهشگر دینی با بیان اینکه بقیع مسئله ای است که هرگز نباید فراموش شود در پاسخ به این سوال که وهابی ها برای تخریب بقیع چه استدلالی مطرح می کنند، اظهار کرد: اگر بخواهید به دنبال پاسخ این سوالات بروید، طوماری از این سؤال های بی پاسخ از صدر اسلام تاکنون وجود دارد، به گونه ای که در قرن پنجم مرحوم کراجکی، کتابی با عنوان التعجب من أغلاط العامه فی مسئله الإمام می نویسد که این تناقض ها را چگونه جمع کنیم؟ از آن زمان این سوالات بی جواب فراوان وجود داشته است و این سوالات هم یکی از آن ها به شمار می رود، زیرا رفتارهای متناقض، بی پایه، بی دلیل که با هیچ قانونی سازگار نیست، بسیار وجود دارند.

دکتر طالعی به سوره آل عمران آیه 103 اشاره کرد و گفت: در این آیه خداوند تبارک وتعالی می فرمایند واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لاتفرقوا به حبل خدا بچسبید و چنگ بزنید، همچون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد موزه حرمین شریفین در مکه با نوع رفتار سعودی متناقض است

ایجاد موزه حرمین شریفین در مکه با نوع رفتار سعودی متناقض است