مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-05-10ورزشي

سند جامع گردشگری مازندران با رویکرد فرهنگی تدوین شود


نماینده مردم بابل در مجلس بر لزوم استفاده از ظرفیت گردشگری استان در تعاملات فرهنگی واقتصادی با آسیای مرکزی تاکید کرد و گفت: سند جامع گردشگری استان با رویکرد فرهنگی تدوین شود.

- ، علی کریمی فیروزجایی بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به رویداد بین المللی گردشگری 2022 کشورهای عضو اکو در ساری گفت: رویداد گردشگری اکو با محوریت ساری فرصت بی نظیری برای معرفی جاذبه های طبیعی ومنحصر به فرد مازندران به کشورهای عضو اتحادیه اکو محسوب می شود.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر افزایش سطح تعاملات فی مابین کشورهای عضو اتحادیه اکو افزود: با توجه به تحولات جاری در جهان ارتقا سطح همکاری های اقتصادی و فرهنگی بین اعضای اکو ضرورت دارد.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با یاد آوری نقش مازندران در تعاملات پایه ای فرهنگی وتمدنی خاطرنشان کرد: مازندران بر پایه فرهنگ و تمدن کهن خود می تواند در عرصه معرفی جاذبه های تاریخی با هدف تعمیق پیوندهای فرهنگی با کشورهای همسایه بکوشد.

کریمی فیروزجایی رویداد گردشگری 2022 اکو در ساری را نقطه عطفی در مناسبات بین المللی مازندران دانست وافزود: هدف گیری بازارهای خارجی برای رونق اقتصادی مازندران حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند جامع گردشگری مازندران با رویکرد فرهنگی تدوین شود

سند جامع گردشگری مازندران با رویکرد فرهنگی تدوین شود