موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-10بين الملل

مقاومت فلسطین در سالگرد سیف القدس: رژیم اشغالگر مرتکب حماقت نشود


گروه های فلسطینی در سالگرد نبرد سیف القدس به رژیم صهیونیستی درباره ارتکاب هر اقدامی علیه مقاومت هشدار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه های مقاومت فلسطینی امروز (سه شنبه) در سالگرد نبرد سیف القدس کنفرانسی مطبوعاتی برگزار کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری شهاب ، این گروه ها در بیانیه ای اعلام کردند، شمشیر قدس همچنان بیرون از غلاف است و ارتکاب هرگونه حماقتی در قبال مسجدالاقصی و فرماندهان مقاومت، درهای جهنم را به روی صهیونیست ها بازخواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده، نبرد سیف القدس برای یاری قدس، مسجدالاقصی و دفاع از ملت فلسطین انجام شد و منجر به تحمیل اراده ملت فلسطین بر رژیم اشغالگر شد.

گروه های فلسطینی سپس به تشدید درگیری ها با رژیم اشغالگر با تمام ابزارهای ممکن فرا خواند و افزود: تأکید می کنیم که تهدیدات اشغالگر مبنی بر ترور سران مقاومت نشان دهنده ناتوانی، سردرگمی و شکستی است که این رژیم با آن زندگی می کند.

آنها تصریح کردند، در صورت انجام این ترور، رژیم صهیونیستی پاسخی دریافت خواهد کرد که پیامدهای آن فراتز از مرزهای فلسطین را شامل خواهد شد.

 گروه های فلسطینی در پایان تأکید کردند: رژیم اشغالگر را نسبت به انجام هر حماقتی در خلال رزمایش فعلی اش هشدار می دهیم و به ملت خود اطمینان می دهیم که گروه های مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت فلسطین در سالگرد سیف القدس: رژیم اشغالگر مرتکب حماقت نشود

مقاومت فلسطین در سالگرد سیف القدس: رژیم اشغالگر مرتکب حماقت نشود