مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-10سياسي

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه های علمی کاربردی و بلگراد


تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه بلگراد بزرگترین دانشگاه کشور صربستان منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، حسین بلندی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با ولادان جوکیچ رییس دانشگاه بلگراد و دراگان تودورویچ سفیر کشور صربستان در ایران دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار ولادان جوکیچ رییس دانشگاه بلگراد به معرفی ساختار این دانشگاه و سابقه، تجربیات و دستاوردهای ملی و بین المللی دانشگاه پرداخت و ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک همکاری های دوجانبه ای بین دو دانشگاه در زمینه تبادل دانشجو و تاسیس مراکز مشترک نوآوری انجام شود .

سپس حسین بلندی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان کرد: تدوین برنامه های درسی در دانشگاه جامع علمی کاربردی براساس نیاز بازار کار انجام می شود بنابراین به صورت دائمی در حال بروز رسانی و پایش این رشته ها نسبت به نیازهای جامعه هدف هستیم.

بلندی افزود: براساس مطالعات انجام شده 85 درصد دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی جذب بازار کار شده یا کارآفرین می شوند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن اظهار امیدواری برای تبادل تجربیات بین این دو دانشگاه، اظهار داشت: باید شرایطی فراهم کنیم که بتوانیم خدمات متق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه های علمی کاربردی و بلگراد

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه های علمی کاربردی و بلگراد