مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-10پزشكي

موفقیت ایران در کنترل کرونا زیر ذره بین «ایران امروز» پرس تی وی


موفقیت ایران در کنترل ویروس کرونا، محور موضوعی برنامه «ایران امروز» شبکه پرس تی وی را تشکیل می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، برنامه این هفته ایران امروز با توجه به کاهش چشمگیر مبتلایان و تک رقمی شدن نرخ مرگ و میر به موفقیت ایران در ساخت واکسن و کنترل ویروس کرونا می پردازد.

مصطفی قانعی رییس شبکه تحقیقات بیماری های تنفسی و نادر توکلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مهمانان این هفته ایران امروز هستند و درباره موفقیت بزرگ نظام بهداشت و درمان ایران در ساخت واکسن و کنترل کرونا صحبت می کنند.

 قانعی و توکلی همچنین به بسیج صنایع در ایران برای تولید ماسک و الکل و همت محققان ایرانی در تولید واکسن و کیت های تشخیص کرونا می پردازند.

 لیلا فرامرزی مجری برنامه ضمن مقایسه وضعیت ایران با کشورهای دیگر در کنترل کرونا از قانعی و توکلی درباره اهداف تبلیغات به شدت منفی علیه ایران در ماه های ابتدایی شروع ویروس کرونا پرسش می کند.

 تولید واکسن های ایرانی از جمله برکت و مقالاتی که اثربخشی آنها را به اثبات رسانده است از جمله دیگر موضوعات محوری مطرح در ایران امروز است.

برنامه ایران امروز به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی سه شنبه ساعت 00:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود و بازپخش این برنامه چهارشنبه ساعت 05:00، 12:00 و 16:00، پنج شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت ایران در کنترل کرونا زیر ذره بین «ایران امروز» پرس تی وی

موفقیت ایران در کنترل کرونا زیر ذره بین «ایران امروز» پرس تی وی