مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-10اجتماعي

نحوه برگزاری امتحانات مدارس اعلام شد


مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی بخشنامه برنامه ریزی، طراحی سوالات و برگزاری امتحانات نهایی و غیرنهایی را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی بخشنامه برنامه ریزی، طراحی سوالات و برگزاری امتحانات نهایی و غیرنهایی را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه و در چند بند نحوه: ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی؛ دوره اول آموزش متوسطه؛ دوره دوم آموزش متوسطه نظری؛ دوره دوم آموزش متوسطه فنی و حرفه ای و کاردانش آمده است.

همچنین در یکی از بندها، در مورد نکات قابل توجه در مورد برنامه ریزی طراحی سوالات و برگزاری امتحانات نهایی و غیرنهایی شرح داده شده است که توجه به مراقبت های بهداشتی؛ برنامه ریزی برای بهبود عملکرد دانش آموزان؛ بارم بندی سوالات امتحانات نهایی؛ ارزشیابی بخش شنیداری درس زبان در دوره های متوسطه اول و دوم؛ احتمال قطع برق در مدارس و نحوه مواجه با آن، پیش بینی ها یا انجام مکاتبات با ادارات برق و معرفی حوزه های امتحانی؛ از نکات تشریح شده در این بندها است.

ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش آموزان دوره ابتدایی 1- در دوره اول ابتدایی (پایه های اول دوم سوم)، در دو درس فارسی و ریاضی و در دوره دوم ابتدایی (پایه های چهارم و پنجم) در دروس فارسی، ریاضی و علوم، علاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری امتحانات مدارس اعلام شد

نحوه برگزاری امتحانات مدارس اعلام شد